
Regulamin promocji Black Friday
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem promocji o nazwie „Black Friday zwanej dalej „Promocją” jest THAI THAI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000906758 (dalej: „Organizator”).
- Promocja o nazwie ,,BLACK FRIDAY” będzie obowiązywała od dnia 27.11.2025 do dnia 1.12.2025 godz. 23:59 lub do wyczerpania zapasów („Okres Obowiązywania”).
- Miejscem Promocji jest sklep internetowy działający pod adresem taotaospa.pl (,,Sklep internetowy”) oraz salony stacjonarne Tao tao SPA w Polsce („Sklepy stacjonarne”)
- Promocja obejmuje rabat na produkty wskazane w §2 niniejszego Regulaminu Promocji, które dostępne są w Sklepie internetowym oraz w Sklepach stacjonarnych
§2 WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI
- Uczestnikiem Promocji może być każdy Klient (osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych lub Konsument – Przedsiębiorca), który dokona w Okresie Obowiązywania Promocji zakupu masażu.
- W przypadku zakupu na stronie internetowej taotaospa.pl minimum jednego z wyżej wymienionych produktów oraz jednoczesnym wpisaniu kodu „BLACK50” Klientowi będzie przysługiwała zniżka -50 zł na produkty znajdujące się w koszyku. W przypadku promocji w salonach stacjonarnych Klientowi przysługuje zniżka poprzez przekazanie sprzedawcy kuponu rabatowego zerwanego z plakatu znajdującego się na witrynie salonu.
- Rabat, o którym mowa w § 2 ust. 1 Regulaminu przysługuje Klientowi wyłącznie po umieszczeniu wybranych produktów lub zakupu wybranych produktów za kwotę min. 300zl wymienionych w § 2 ust. 1 Regulaminu oraz wpisaniu kodu, o którym mowa w § 2 ust. 2 Regulaminu lub przekazaniu kuponu sprzedawcy.
- Promocja obowiązuje w przypadku, gdy Uczestnik dokonuje zakupów za pośrednictwem strony taotaospa.pl lub w salonie stacjonarnym.
- Oferta promocyjna nie łączy się z innymi zniżkami i kuponami zniżkowymi oraz nie obowiązuje przy zakupie pakietu masaży orientalnych lub pakietu masaży kobido.
- Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Promocji. Wszelkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych dotyczących Promocji mają charakter jedynie informacyjny.
- Udział w Promocji jest dobrowolny. Uczestnik przed przystąpieniem do Promocji zobowiązany jest zapoznać́ się z treścią Regulaminu Sklepu. Udział w Promocji oznacza jednoczesną akceptację postanowień Regulaminu oraz Regulaminu Promocji.
§3 WARUNKI REKLAMACJI (ZGŁOSZENIE WAD RZECZY SPRZEDANEJ).
- Do umów zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną, określa ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@taotaospa.pl
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
- Klientowi przysługuje prawo żądania wymiany lub zwrotu, gdy usługa została wykonana w sposób wadliwy. Klient jest zobowiązany do bezzwłocznego powiadomienia recepcji Spa o wystąpieniu wady.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Klienta nie później niż w terminie 14 dni.
§4 ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, z wyjątkiem kosztów związanych z kosztami innymi niż najtańszy zwykły koszt dostarczenia towaru oraz bezpośrednich kosztów zwrotu towaru Sprzedawcy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@taotaospa.pl lub korespondencyjnie na adres: Tao Tao Spa – dane Sprzedawcy powyżej, oświadczenia na piśmie – można w tym celu wypełnić formularz odstąpienia od umowy.
- W razie odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba, że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od Umowy. Zgodnie z ustawą, termin na dokonanie zwrotu płatności wynosi 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, m.in. w odniesieniu do umów:
- – w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- – w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- – w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§5 SPRAWY NIEUREGULOWANE REGULAMINEM.
- Umowy zawierane są przez Sklep zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Kodeksu Cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks Postępowania Cywilnego.
- Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez: Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie działające przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, Rzeczników Praw Konsumentów, Federację Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Informacje o sposobach dostępu do ww. trybów i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://polubowne.uokik.gov.pl/.
- Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i/lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług.
§6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w salonach stacjonarnych Tao Tao SPA a także pod domeną internetową Sklepu taotaospa.pl. Klient może uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie po wejściu w zakładkę Regulamin promocji.
- Sprzedawca dopuszcza prawo zmian niniejszego Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności:
- zmiany przepisów prawa,
- zmiany form płatności,
- zmiany sposobów dostawy,
- zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej.
- Zmiany niniejszego regulaminu nie będą miały wpływu na złożone i realizowane zamówienia. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 27.11.2025 r.





















